Usuwanie przebarwień

Usuwanie przebarwień - Piaseczno Józefosław

Usuwanie Przebarwień

Przebarwienia skórne to zmiany na skórze, które pojawiają się w wyniku różnych czynników. Często ich przyczyna związana jest z przebytymi chorobami skóry, nadmierną ekspozycją skóry na słońce, zmianami hormonalnymi lub procesem fotostarzenia skóry. W klinice medycyny estetycznej Kister w Piasecznie wykonujemy profesjonalne usuwanie przebarwień.

Rodzaje przebarwień

Istnieje kilka rodzajów przebarwień:

• Piegi – najczęściej pojawiają się w dzieciństwie, szczególnie u osób o jasnej karnacji.
  • Ostuda (melasma) – pojawia się głównie u kobiet dojrzałych lub w czasie ciąży, a przyczyną powstawania przebarwień są głównie zmiany hormonalne.
  • Plamy soczewicowate – najczęściej powstają w miejscach nadmiernie narażonych na działanie promieni słonecznych, u osób po 30. roku życia.
  • Przebarwienia pozapalne – są wynikiem stanów zapalnych skóry i mogą pojawić się w wyniku trądziku, alergii skórnych, urazów skóry czy oparzeń.
  • Przebarwienia skórne – powstają na skutek gromadzenia się melaniny w skórze właściwej.

Najczęstsze przyczyny przebarwień

Przebarwienia skóry mogą mieć różne przyczyny, takie jak:

• Zmiany hormonalne związane z ciążą, menopauzą, chorobami endokrynologicznymi.
  • Choroby wątroby.
  • Niedoczynność i nadczynność tarczycy.
  • Zmiany zapalne skóry, na przykład przebarwienia potrądzikowe.
  • Stosowanie niektórych leków, w tym leków antykoncepcyjnych oraz substancji zawierających związki fotouczulające (zmniejszające wrażliwość na promienie UV).

Efekty zabiegu usuwania przebarwień

Usuwanie przebarwień w naszej klinice medycyny estetycznej w Piasecznie ma na celu maksymalne rozjaśnienie plam i wyrównanie kolorytu skóry. Nasz specjalista dopasowuje metodę terapii indywidualnie do klienta. Najskuteczniejszą metodą usuwania przebarwień jest zabieg z użyciem lasera, który pozwala na uzyskanie zadowalających rezultatów. Początkowo po zastosowaniu lasera zmiany mogą stać się ciemniejsze, jednak z czasem, gdy naskórek się złuszczy, pojawiają się efekty w postaci zmniejszenia widoczności lub całkowitej redukcji przebarwień.

Jeśli jesteś zainteresowany usuwaniem przebarwień, serdecznie zapraszamy do naszej kliniki medycyny estetycznej Kister w Piasecznie. Zapoznaj się także z naszą ofertą usuwania włókniaków

Zapraszamy do kontaktu

Zapisz się na wizytę